علمدار

مرگ بر قطعنامه های بستن فرات

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ

سینه زدن امروز ما

زنجیر زدنمان

لطمه زدن فردایمان

همه و همه

حتی سینی چای دست گرفتنمان

در محرم های این سالها

مرگ بر یزید و شمر های این سالهاست

مرگ بر آمریکاست

پس هرچه میتوانی فریادت را بلند تر بزن

در هر مسجد و هیئت و تکیه

تو در سنگر جهاد هستی

و فریاد تو تیری ست به قلب دشمن


نقل قول : طرح از آتلیه طراحی 3*4

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ
  • حسین بهرام نژاد

نظرات  (۱۵)

  • خورشید عالم تاب
  • سلام آقا. خیلی قشنگ بود.
  • علیــــ ـرضا
  • سلام
    ممنون از وبتون
    قشنگ بود
    به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
    تبادل لینک ؟

    سلام امیدوارم در این راه موفق باشی

    پاسخ:
    ممنون از نگاه و نظرتون

  • ترنج سیزده
  • سلام

    ببخشید می شه از هدر بلاگتون استفاده کنیم؟

    خیلی قشنگه!1

    پاسخ:
    علیکم سلام
    قابل نداره
    قشنگی از نگاه خودتونه
    یا علی
    سلام امیدوارم در آینده نزدیک پیشرفتت کاملتر و آینده بسیار پر از نشاط و موفیتی پیش رو داشته باشی.
    سلام امیدوارم در مسیر حق تعالی موفق و سربلند زندگی کنی.

    با سلام وعرض تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان

    در خدمتم با مطلب

    راه های جلوگیری از تسلط شیطان بر انسان از دیدگاه مقام معظم رهبری

    سلام

    آقا بسیار عالی ...

    با سلام درخدمتم با نکاتی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون علم  

  • قطره ی بارون
  • سلام دوست گرامی
    آپ کردم
    خیلی مهمه
    منتظرم  ولی نه به خاطر خودم
    منتظر مهربونیم[گل]
  • پوریا رودبارانی
  • جالب بود
    به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

  • این عمّار
  • سلام برادر حال شما؟
    من امیر محمد نصیری هستم ما تو افسران با هم لینک هستیم می خواستم اگه امکان داره این وبلاگ رو که براتون لینک کردم رو توی وبلاگتون لینک کنید.
    درپناه حضرت حق
    یا زهرا(س)
  • علیرضا فلاح
  • سلام من دوست دارم وبلاگ های ما به هم پیوند بشه ممنونو میشم قبول کنید
    http://shahid-fahmide.blog.ir
    حلقه شهید فهمیده
    دوست داشتی پیوند کن خبر بده ممنون
  • امیر حسین خیام
  • السلام العلیک یا امام حسین
  • امیر حسین خیام
  • السلام العلیک یا امام حسین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی